دنیایی با انتها..!

این وبلاگ سعی میکنه که اطلاعات عمومی شما رو  بالا ببره و اوقات خوشی رو برای شما بوجود بیاره

چکار کنیم دیگه

+ نوشته شده در دوشنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۵ ب.ظ توسط S  | 
******************

خدايا ميوه كدام درخت را بخورم تا مرا از زمين اخراج كنى ؟؟؟!!!

******************

من سبحان ساکن هستم.دانشجو!!!عاشق بازی و هک و کامپیوتر و خرابکاری!!!!!تازگیا هم انیمیشن کار میکنم با مایا!
الان که سال 1390 هست بیشتر توی کار هک کردن سایت فعالیت میکنم و سعی میکنم که با Asp.net و php هم بتونم راحت کار کنم
الان که دارم ویرایش میکنم اواخر بهمن 1390 نزدیک عیده.سایت جدید راه اندازی کردم به جز neverhood.co.cc سایت www..ir رو به لطف خدا بالا آوردم.
این وبلاگ هم گاه گاهی آپدیت میکنم اما تمرکز اصلی من روی سایت است
----------
پ.ن:الان اوایل سال 1392 شده!چقدر زود میگذره این عمر ما...
دفترچه خدمت رو پست کردم،2 هفته دیگه اعزامم.کرمانشاه آموزشیمه.خیلی استرس دارم چون نمیدونم چه پیشامدی منتظرمه...هرچند آشنا ظاهرا زیاد دارم!!!!!(آشنای اصلی خداس)
با نرم افزارها همچنان دارم سروکله میزنم.کارم از وبسایت و این چیزا گذشته فعلا دارم با زی براش و مایا و افترافکت کار میکنم.چندمدت پیش یه میکس هم دادم بیرون واسه یکی از رفقا(محمد)خوشش اومده بود;)
هروقت حسش بود بازم میام
امیدوارم که از وبلاگم خوشتون بیاد .در ضمن آماده ی تبادل لینک با دیگران هم هستم. در ضمن هر چی بیشتر نظر بدید مطالب وبلاگ هم بهتر میشه...هر کس باهام کاری داشت کامنت بذاره حتما" جوابشو میدم.موفق باشید!
التماس دعا
++++++
الان دیگه اوایل اردیبهشت سال 1397 هست و من هم هنوز پابرجا....شاید فکرشم نمی کردم یه روزی انقدر خاطره از این وبلاگ برام بمونه.سفیدی موها کم کم داره ظاهر میشه و خبر از انتهایی میده که شروع ابدیت هست
سایت ...فروشگاهش جت .و چندین سایت دیگه هم هستن...
کار میبره اما یکی رو داریم که پیگیره....تا اخر عمرم توی این مسیر میمونم انشاالله
++++++++++++++++
الان دیگه اواخر سال 1397 هست.تقویم رو که نگاه میکنم نوشته 12 بهمن 1397!
چقدر زود گذشت امسال.سالشو دوست نداشتم
خیلی اتفاقای مسخره و بدی برام افتاد
از اون ماجرا گرفته تا اون ماجرا و اون یکی ماجرا...هعی
شکر خدای مهربان
راضی هستیم به رضای خدای مهربان.البته ناشکری نشه خیلی اتفاقای خوبی هم افتاد.به امید خدای بزرگ دارم به اون هدفایی که داشتم نزدیک تر میشم

+++-+++
شهریور 1401 هست.ما اومدیم شمال ایران.
+++++
دم عید 1402 هست و قیمت دلار شده 57 هزار
  • خانه
  • پروفایل مدیر وبلاگ
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • فروردین ۱۴۰۳
  • شهریور ۱۴۰۲
  • مرداد ۱۴۰۲
  • اردیبهشت ۱۴۰۲
  • فروردین ۱۴۰۲
  • اسفند ۱۴۰۱
  • بهمن ۱۴۰۱
  • دی ۱۴۰۱
  • آذر ۱۴۰۱
  • آبان ۱۴۰۱
  • مهر ۱۴۰۱
  • شهریور ۱۴۰۱
  • مرداد ۱۴۰۱
  • خرداد ۱۴۰۱
  • بهمن ۱۴۰۰
  • دی ۱۴۰۰
  • مرداد ۱۴۰۰
  • تیر ۱۴۰۰
  • خرداد ۱۴۰۰
  • دی ۱۳۹۹
  • آبان ۱۳۹۹
  • مرداد ۱۳۹۹
  • تیر ۱۳۹۹
  • اردیبهشت ۱۳۹۹
  • آذر ۱۳۹۸
  • آبان ۱۳۹۸
  • مرداد ۱۳۹۸
  • تیر ۱۳۹۸
  • خرداد ۱۳۹۸
  • اردیبهشت ۱۳۹۸
  • فروردین ۱۳۹۸
  • آذر ۱۳۹۷
  • آبان ۱۳۹۷
  • مهر ۱۳۹۷
  • شهریور ۱۳۹۷
  • مرداد ۱۳۹۷
  • آرشيو
آرشیو موضوعی
  • ویدئو ها
  • سیاسی
  • آموزشی
  • مذهبی
  • هک
  • نرم افزار
  • عکس های زیبا
  • ترفند های جدید
برچسب‌ها
  • امنیت (2)
  • آهنگ (2)
  • رایگان (2)
  • لهراسبی (2)
  • sms رایگان 100 (2)
  • سربازی (2)
  • شهادت حضرت زهرا (2)
  • هک (2)
  • س (2)
  • پادگان (2)
  • حاشیه (1)
  • ترک گناه (1)
  • افزایش سرعت (1)
  • دامين جديد (1)
  • هاست جديد (1)
  • بهترين سايت دنيا (1)
  • از بزرگان (1)
  • یاعلی (1)
  • شمال (1)
  • نکات (1)
پیوندها
  • هفت خط
BLOGFA.COM